Friday, June 11, 2010

Laguna del Duque (Solana de Ávila)

Last weekend I went rock climbing and then camped overnight near Solana de Ávila. The spot is near Laguna del Duque (translated: Duke/Duchess Lake). I decided this would be a good opportunity to play with long exposure ... so I lugged my tripod and both cameras up the mountain. I am truly surprised I didn't roll down the mountain with all the weight I was carrying. (I also had sleeping bags, food etc.)

[El pasado fin de semana fui a escalar y de acampada cerca de Solana de Ávila. El lugar estaba al lado de la Laguna del Duque. Decidí que esto seria una buena oportunidad para jugar con exposiciones largas ... así que arrastre mi trípode y dos cámaras por la montaña. Estoy verdaderamente sorprendida que no me fui rodando hacia abajo con todo el peso que llevaba. (También iba cargada con los sacos de dormir, comida, etc.]

To my great surprise we spent the night next to the lake and I was able to capture the below images:

[Para mi gran sorpresa pasamos la noche al lado del lago y pude captar estas imágenes:]




Copyright © 2010 Ivett Chicas

No comments:

Post a Comment